درخیالم با منی......
نوشته شده توسط : نازنین خطر
در خیالم با منی ، اما تو یار دیگری

 

فصل سرد حال من ، اما بهار دیگری

 

از وفا دم میزدی ، دیروزهای زندگی

 

بی نگاهت مانده ام ، اما نگار دیگری

 

عقده هادرسینه دارم ، باکه گویم درددل

 

آشنای من تویی و ، غمگسار دیگری

 

گفته بودی در غروبی تنگ میبینم تو را

 

وعده کردی با من اما بر قرار دیگری

 

گریه های هر شبم بالشم را خیس کرد

 

سیل اشکم سوی تو ، اما تو زار دیگری

 

من تو راخواهم، تواو را ،اوخدا داند که را

 

هر یک از ما بیقراریم و دچار دیگری

 

تا چه خواهد شد سرانجام حدیث عاشقی

 

گل نشاندیم و پرید و شد ز بهر دیگری

*M*





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم